جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 03 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۰۱۳
تاریخ انتشار : ۵۵ : ۱۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

رضا فیاضی گفت: در سال های گذشته سریال های " قصه های تا به تا " و " دنیای شیرین" برای بچه ها خاطره ساختند اما الان به جز خاله , عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه ها وجود ندارد.

رضا فیاضی بازیگر , نویسنده و کارگردان درخصوص تازه ترین فعالیت خود در گفت و گو با خبرنگار دیباچه گفت: من درسریالی به نام "سایه های رعنا" به کارگردانی داریوش جهانگیری  و تهیه کنندگی علی خانی و در کنار هنرمندانی همچون محمود پاک نیت , مَهوَش صبرکن و چندی از بازیگران بازی می کنم.قصه این سریال اجتماعی بسیار جذاب است.

الان به جز خاله، عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه‌ها وجود ندارد |: چند بار من و مجید قناد طرح‌هایی ارائه دادیم گفتند کو اسپانسرتان؟

« فیاضی » درخصوص فعالیت خود در جزیره کیش بیان کرد : تقریبا پنج سال پیش بعد از اجرای نمایش "پدر یک دقیقه ای" در تالار هنر شرایطی ایجاد شد که در کیش زندگی کنم , آنجا کتاب فروشی و موسسه آموزشی به راه انداختم ,تدریس می کردم و یک سالن نمایشی کوچک عروسکی ایجاد کردم که با شیوع ویروس کرونا وضعیت ما هم بهم ریخت و همه تعطیل شدند , ناچار به تهران بازگشتم اما در حال حاضر بین تهران و کیش در رفت و آمد هستم زیرا کتاب فروشی ما در جزیره کیش همچنان دایر است. بعد از بازگشت به تهران در چند سریال از جمله سریال "جزر و مد" بازی و در حال حاضر قراردادی برای بازی در "خانواده خوشنام" دارم. البته در این سال ها بیشتر کارهای ادبی هم انجام داده ام.

الان به جز خاله، عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه‌ها وجود ندارد |: چند بار من و مجید قناد طرح‌هایی ارائه دادیم گفتند کو اسپانسرتان؟

بازیگر نقش «جمال آقا جمالی» با اشاره به جدی نگرفتن تئاتر و سینمای کودک و نوجوان اظهار داشت: زمانی که اتفاقی برای تئاتر کودک و نوجوان نمی افتد , دل آدم به درد می آید, این فاجعه است.البته خانواده ها هم از تئاتر و فیلم های کودک استقبالی ندارند و تعداد کمی به تماشای نمایش های کودک می نشینند به همین دلیل در بیشتر کارهای سینمایی و تلویزیونی شاهد رکود عجیب و غریبی هستم. متاسفانه تئاتر و فیلم در زمینه کودک جدی گرفته نمی شود . در سال های گذشته سریال های " قصه های تا به تا" و " دنیای شیرین" برای بچه ها خاطره ساختند اما الان به جز خاله , عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه ها وجود ندارد.

او خاطرنشان کرد : چند بار من و مجید قناد طرح هایی ارائه دادیم و حتی بسیار اذیت شدیم و درنهایت هم گفتند باید اسپانسر داشته باشید اما ما اسپانسری نداشتیم. تمام وجودم پَر می کشد که کاری برای بچه ها انجام دهم.سابقه ما و دوستان دیگر نشان می دهد که وقت و عمر خود را برای کار کودک گذاشتیم و چه اشکال دارد دوباره همان اتفاق بیفتد و یک سریال خوب برای کودکان ساخته شود که در ذهن ها بماند.

'tگفتگو از : مینا قنبری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار